مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 آذر 1399 ساعت 08:002020-12-14سياسي

ترکیه و ژئوپلیتیک شکننده | فرصتی که اردغان برای ما فراهم کرد!


واکنش فوق العاده مردم ایران، مسئولان و نمایندگان مجلس در تریبون های رسمی و رسانه های مختلف در برابر اردوغان در این برهه حساس تاریخی، فرصتی بی نظیر برای به رخ کشیدن اتحاد قدرتمند ملی کشور عزیزمان ایران فراهم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، کیومرث یزدان پناه درو دانشیار جغرافیای سیاسی دانشگاه تهران طی یادداشتی نوشت: واکنش فوق العاده مردم ایران، مسئولان و نمایندگان مجلس در تریبون های رسمی و رسانه های مختلف در برابر زجه های اردوغان در این برهه حساس تاریخی، فرصتی بی نظیر برای به رخ کشیدن اتحاد قدرتمند ملی کشور عزیزمان ایران فراهم کرد.

فریاد بی نظیر ایرانیان بر سر اردوغان نشان داد که حرف های بی پایه و اساس رییس جمهور ترکیه کاملا از روی استیصال بوده است و همچنین نشان داد که او سعی دارد با داد و قال های بی خاصیت  در حوزه ژئوپلیتیک شرقی، درد ناشی از حقارت های بی پایان حوزه ژئوپلیتیک غربی خود که اتفاقا آن هم ناشی از عملکردهای غلط وی بوده است را فراموش کند.

اما واقعیت امر این است که استمرار این روند رفتاری از سوی رجب طیب اردوغان شرایط برای ترکیه را بسیار سخت خواهد کرد،تکرار این رویه ها حتی  احتمال بیشتر کودتایی قوی تر از کودتای 2016 را در کشورش تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه و ژئوپلیتیک شکننده | فرصتی که اردغان برای ما فراهم کرد!

ترکیه و ژئوپلیتیک شکننده | فرصتی که اردغان برای ما فراهم کرد!